Web shop sajtovi kao način povećanja vidljivosti i svesti o brendu
Povećajte doseg dobrim SEO-om za online prodavnice
Šta je bila / jeste strategija „preživljavanja“ velikih brendova?
Šta je bila / jeste strategija „preživljavanja“ velikih brendova?
Do nedavno su internet prodavnice, u poređenju sa klasičnim prodajnim modelom, obavljale svoju funkciju u zavisnosti od razvoja brenda – približno 30 do 70% ukupne prodaje.
U pogledu poslovnih modela i poslovnih procesa, Covid 19 je napravio najveću promenu u prodajnom delu poslovanja. Ono što je nedavno započeto kao neophodna posledica tehnološke revolucije, a to je digitalizacija svih poslovnih sektora, sada se ubrzava ubrzavanjem. naprotiv, pokazalo je da je potražnja ista i da se velike razlike u pokazateljima prometa i prodaje mogu videti u razlikama između tradicionalne i trgovine. Naravno, gledajući globalno tržište za brzu digitalizaciju, vidimo da postoje tržišta na kojima klasični model prodaje traje duže, iako su ekonomski jaki, dok neke ekonomski jake zemlje globalnog tržišta vrše brzu tranziciju i preuzimaju potpuno onlajn model. Naravno, možemo pratiti brzu digitalizaciju u različitim regionima kroz ponašanje vodećih brendova moćnih ekonomskih sila.
Kako su nemački biznismeni uoči božićnih praznika i povećanih potreba za kupovinom omogućili svojim kupcima da odu do izloga, slikaju predmet i pošalju sliku prodavcu koji šalje kurira da stvar odnese na kućnu adresu kupca. , možemo zaključiti da su kupci prisiljeni situacijom koju i dalje vole da imaju mogućnost pregleda članka u autentičnoj prodavnici. S druge strane, uoči Crnog petka, Amerika se organizovala u potpunosti na mreži, što je prvi put u istoriji kampanje Blackfridai da se ceo događaj blackfridai odvija na mreži. U isto vreme, Nike objavljuje vest da zatvara sve svoje prodavnice i prelazi na prijavljivanje putem Interneta.
Istraživanje kaže da čak i u maloprodajnim lancima hrane, naručivanje putem interneta sada raste u poređenju sa početkom pandemije Covid 19. Kako 36% američkih potrošača sada kupuje maloprodajnu robu preko Interneta, u poređenju sa 29% koji su to činili sredinom aprila kada je zatvorena većina prodavnica cigli.
. Isto važi i za potrošače koji naručuju iz restorana putem interneta, iako su mnogi restorani počeli da se otvaraju sa raširenijim mogućnostima za ručavanje. Istraživanje je pokazalo da 21% potrošača sada naručuje putem Interneta iz restorana, što je porast od 13% sredinom aprila.
Isto je i sa drugim industrijama širom sveta. Mnoga preduzeća pribegavaju hitnoj izgradnji Internet prodavnica, pa se pojavljuju trendovi rasta e-trgovine u 2020. godini. Forbes takođe navodi da to što prodavnice i restorani počinju da se otvaraju ne znači da naručivanje putem interneta opada. Nauka je stvorena. Takođe se navodi U stvari je tačno suprotno. Potrošački trendovi pokazuju da će e-trgovina nastaviti da raste, a kompanije moraju da nastave sa svojim digitalnim transformacijama kako bi pružile odlične usluge, kako na mreži, tako i u prodavnicama.
Dvadeset i pet procenata potrošača kaže da će maloprodaja, digitalna smena prehrambenih proizvoda ostati na mreži
Šta je bila / jeste strategija „preživljavanja“ velikih brendova?
Do nedavno su internet prodavnice, u poređenju sa klasičnim prodajnim modelom, obavljale svoju funkciju u zavisnosti od razvoja brenda – približno 30 do 70% ukupne
Zašto web shop sajtovi poboljšavaju vidljivost brenda?
Vođeni globalnim trendom digitalizacije kao načina života koji dolazi sa svim tehnologijama i novim aranžmanima životnog stila, i pod brzim uticajem pandemije Covid 19, kupci na Internetu traže brendove koji imaju mogućnost Internet trgovine.
Značajnu ulogu u stvaranju ovih kupovnih navika nažalost igra predviđanje da bi se pandemija Covid 19 mogla okončati tek krajem 2021. ili tokom 2022. A potrošači u presjeku koji su koristili usluge elektronske prodaje u potpunosti se prebacuju na ovo model, iskustva počinju da ih stvaraju. Nekolicina će se vratiti klasičnom modelu kupovine nakon pandemije.
Ono što još uvek stvara sumnju i usporava potrebu za mogućnostima kupovine putem interneta kod potrošača su uslovi kupovine i poverenje u plaćanje putem Interneta. Digitalno putovanje Paimvnt & Drive Up pravi su izazovi za one koji već jesu u svetu ponuda internet prodavnica za svoje kupce, a posebno za one koji tek počinju.
Neki pogleda na modele ponašanja potrošača
A među kupcima koji ne nameravaju da svoje željene artikle kupuju online, već je duboko ukorenjena navika da kupci u početku pretražuju svoje željene artikle na Internetu kako bi videli šta se nudi, koje se marke nude, koje su cene, specifikacije proizvoda … tako da su informisani o gotovo svemu na internetu ako postoje informacije, a zatim odlaze u prodavnicu samo da fizički izvrše kupovinu. Takvih potrošača je najviše.
Ako pogledamo efekte ponašanja prosečnog kupaca, na poboljšanje vidljivosti Internet prodavnica i u zavisnosti od toga kako kupci pretražuju: možemo reći da brendovi koji imaju Internet prodavnice imaju mnogo veće šanse da poboljšaju rangiranje i vidljivost od brendova koji imaju samo web prezentacije.
Prema mnogim studijama, ponašanje prosečnih kupaca na Internetu odvija se kroz dva modela ponašanja:
Kupac na Internetu traži brend koji prodaje proizvod sa kojim kupac već ima iskustva, a za koji kupac već zna i zna njegov vizuelni identitet – kada će kupac uglavnom krenuti od Google slika da bi pronašao proizvod po slici, a zatim pogledati sve artikle povezane sa tim slikama – zapravo koji brendovi ili koje prodavnice imaju taj proizvod.
2. Kupac nema iskustva sa predmetom i počinje da konceptualno pretražuje Internet po svemu što se pojavi u vezi sa pretragom. Šta će privući pažnju zavisi od vrste predmeta i navika i načina ponašanja kupaca na pretraživačima. Neki će početi od svih ponuđenih slika, neki od linkova, a neki će pregledati brendove koji se pojavljuju pod tom pretragom.
Kada kupac polazi od podataka o brendu i kada svoju pretragu zasniva na direktnom URL-u brenda, gde očekuje da pronađe informacije o željenom brendu.
U ovim stavkama, izuzev treće, koja podrazumeva prethodno znanje prosečnog potrošača da brend ili veleporodaja koja poseduje traženi artikal već ima neku vrstu Internet prodavnice, prve dve stavke ukazuju na to da pretrage proizvoda za pretragu na pretraživaču podstiču vidljivost brenda. Ako imate web shop kao online prodavnicu, svi vaši artikli biće već optimizovani prema SEO standardu za pretragu, kako optimizacijom slika, tako i optimizacijom sadržaja koji služi za opis artikla. Dakle, uobičajeno ponašanje prosečnih potrošača pokreće ubrzanje pretraživanja željenih predmeta svim metodama na pretraživaču. Iako niste u skupu potrebnih predmeta, ali ako imate dobro optimizovan sadržaj koji uključuje dobro profilisane opise od širokog do usko opisan sadržaj artikla, naći ćete se u brojnim pretragama, pa će se stoga vaša internet prodavnica pojaviti mnogo puta u ponuđenim rezultatima .
Dakle, svi rezultati pokazuju da se trgovina tokom 2020. godine povećala više nego ikad u istoriji. I da je sa pandemijom Covid 19 klasična maloprodaja pala i trgovina porasla za 129%. Ovi rezultati ne bi mogli da postoje bez ponašanja prosečnih potrošača koji su svojom promenom ponašanja u trgovini na mnogo načina promenili proporcije između tradicionalne i e-trgovine. Dakle, govorimo o revoluciji e-trgovine koja poprima ogromne razmere na globalnom tržištu i u manje ekonomski razvijenim zemljama.
Takođe, prisustvo e-trgovine na Internetu omogućava marketinške kampanje po različitim parametrima efikasno i efektno: naprimer prema ceni, kada prosečan kupac, tražeći najnižu cenu među sličnim proizvodima, može da se upozna sa brendom već na Google pretrazi i nastavi da pretražuje sve proizvode. Obaveštavanje potrošača i potencijalnih kupaca o svim promenama cena, baš kao i u prodavnici, sledi korak savremenih potrošača koji više nemaju vremena ili nisu u mogućnosti da saznaju o rasponima cena u različitim prodavnicama, pa to čine prvo i to u potpunosti preko Google-a gde ima sve ponuđene rezulatate pretrage.
Kako Yard Group proučava ponašanje kupaca i može vas savetovati: koje je najbolje rešenje za e-prodaju i rangiranje brendova za vašu industriju. Kako Yard Group pruža usluge i rešenja mikro-integracije vaših poslovnih programa sa web prodavnicama ne mora svaka izgradnja veb shopa biti nužno krupna investicija koja bi ugrozila vašu održivost..
U manje ekonomski razvijenim zemljama čiji primer treba slediti?
Ponovo posmatran kroz prizmu pandemije, covid 19 je ubrzao rast industrije e-trgovine i više preduzeća se pridružuje poslovnoj revoluciji e-trgovine nego ikad ranije.
Iz ulaganja u poslovne i prodajne prostore klasične maloprodaje Bolje razvijene kompanije prenele su resurse iz budžeta izdvojenog za održavanje prodavnica, na unapređenje Internet prodavnica i SEO kampanje kako bi brzo postigle najbolje moguće konkurentske pozicioniranje.
Šta se dešava sa malim preduzećima koja koriste klasični model maloprodajnih trgovina i nisu se fokusirala na e-trgovinu, online prodavnice i SEO ili PPC metode za efikasno oglašavanje i dugoročno rangiranje na Google pretraživaču? Prelazak na drugi model i stvaranje Internet prodavnica nije tako lak posao za manje trgovinske ili proizvodne kompanije.
Na primer. Prema Nike-u, Guardian spominje da će vlasnik Zare zatvoriti čak 1.200 prodavnica širom sveta dok prodavač odeće pokušava da pojača onlajn prodaju tokom haosa koji je stvorila pandemija Covid-19.
Način na koji veliki brendvi razmišljaju i kako veliki brendovi ili multibrend koncepti optimizuju prodaju u skladu sa novom situacijom, sasvim sigurno trebalo bi biti primer malim kompanijama. Iako postoje velike razlike u likvidnosti, bruto platama, održivosti, novčanom prihodu i obrtnom kapitalu malih i velikih preduzeća, i jedni i drugi su se našla u istom problemu održivosti tokom pandemije Covid 19. U smislu pada prodaje u maloprodajnim objektima koji sa ekonomske tačke gledišta – „jedu novac“. Prodavnice su ostale prazne, morale su se platiti kirije, radnici, porezi, ostale takse i drugi troškovi. Ubrzo nakon početka pandemije, zabeležen je trend reorganizacije ljudskih i finansijskih resursa.
Igra se odvija između dva prodajna modela, strategije optimizacije se izrađuju preuređivanjem poslovnog modela, gde se ljudski resursi iz prodavnica prenose u resurse za podizanje digitalnih strategija, poboljšanu logistiku i dodatnu distribuciju. U okviru istih resursa, model održivosti poslovanja se menja, bez otpuštanja radne snage. Tamo gde su veliki brendovi imali prednost nad malim preduzećima, to je kapital za ulaganje u obuku i prekvalifikaciju. Zašto je ponašanje velikih brendova relevantno za svakog vlasnika malog preduzeća: Nikada ne zaboravite da se održivost poslovanja zasniva na kupovnoj moći i ponašanju kupaca u svim zemljama u kojima postoji maloprodajni lanac. Nijedan gigant nije otporan na prazne prodavnice.
Iard Group vam može pomoći da učinite isto. Da započnemo digitalizaciju i zajedno sa našim strateškim timom koji je do sada sproveo mnoge procese digitalizacije poslovanja potražimo rešenje, da pređemo na održiv poslovni model, bez posledica po vašu poslovnu infrastrukturu i održivost vašeg poslovanja. Moramo da pronađemo pravi model kod vas, prelazak sa fokusa klasičnog modela u fokus vašeg prisustva u svetu poslovanja na internetu sa dobrom online prodavnicom, i takođe sa strategijom vidljivosti brenda i Google-ovim konkurentnim pozicijama.